Strani

11. jan. 2011

EASY TO PLEASE


Z veseljem bi si zadala nalogo, da vsak mesec v tem letu en vikend preživim v drugem kraju. Najraje še neodkritem, hkrati pa je čisto dovolj iti nekam, kjer preživiš tri zelo kratke dni s prijateljico, ki si jo nazadnje videla aprila. Takrat sem bila v po naključju v Firencah, kjer sva se spoznali, in jo poklicala na kavo dve ulici stran od njenega stanovanja(še lepše, kot, da te nekdo preseneti je to, da ti nekoga presenetiš).
Zato sem se odpeljala v bližino Milana in tri dni uživala. V tem, da sem nekje drugje, kjer govorim drugi jezik(še glas mi zveni drugače), kjer se s štirimi začasnimi cimri prevažam sem in tja in naključno pristanem na dubstep večeru(ne razumem plesa, kjer se moraš zaletavati drug v drugega ampak ok, kakor komu drago...). 
Zvečer se gre v center Milana na aperitivo (namesto na večerjo) in zjutraj na brunch (namesto na kosilo). Popoldne Via Montenapolene, kjer je zaradi razprodaj mali kaos, vendar je vredno, pa čeprav le vzdihuješ na zunanji strani stekla. Neverjetno luškani prodajalci pri Gucciju z veseljem poflirtajo (le zakaj pri nas nihče ne flirta?). Kava je vedno odlična in poceni, ampak le stoje ob šanku (al volo). Čeprav nekatere ljudi poznaš šele en dan, te začnejo klicati Li in ti predstavljati samske prijatelje. V redu si. Vse se te dotakne, nič ne spravi iz tira. I'm so easy to please.
In najlepše od vsega so železniške postaje. Ena od tistih sem, ki z veseljem potrpi to, da so polne prehlajenih ljudi, umazane, nevarne. Ker so tudi polne ljudi, ki se veselijo, si skačejo v objem, se poljubljajo, jočejo, hitijo ali v petminutnem postanku prelistajo časopis in spijejo kavo.
Kadarkoli se mi zazdi, da se v življenju nič ne premika, je dovolj, da postojim sredi velike postaje javnega prometa, ker se tam čas nikdar ne ustavi.


























postcards from milan

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Centralna milanska železniška je moja najljubša od vseh, pa tudi metro ni slab, malo skrivnosten se mi zdi. In kako lepa razglednica, sploh spodaj desno ;)

L I D A pravi ...

Tudi meni je bil metro všeč:)
fotografirala sem bolj malo, sem pa zato na koncu našla vsaj tri lušne slikice, ki zbudijo kak spomin :)