Strani

4. sep. 2010

IN THE MIRROR


Priznam, da sem ena tistih, čeprav sem do sedaj to dobro skrivala. Ena tistih blogerk, ki se med pospravljanjem omare/medtem, ko čaka na prijatelje/ko kupi novo obleko, včasih tudi fotografira-ojoj-v ogledalo. Pa s flashom, shame on me. In ko sem danes, med semptemberskim čisčenjem namizja, naletela na celo mapico takih dokazov, sem se pogumno odločila, da jih bom nekaj objavila. Preden jih zbrišem. Da bodo vsaj za spomin, kaj sem dala nase, pa čeprav v obliki neprevečdobre fotografije. Ker se v nasprotju z mnogimi fantastičnimi blogerkami težko pripravim do fotošutinga, ker sploh nimam tistega "stojalca" za fotoaparat, niti super dobrega fotografa, ki je hkrati(kako priročno) tudi moj fant. 
p.s. Kljub temu bom z blogom vztrajala vsaj do takrat, ko bom lahko nekajkrat zaporedoma objavila dobre fotografije dobrih outfitov in vsaj povprečno dobrega poziranja:)

4 komentarji:

Nina Stajner pravi ...

si torej zbrala pogum in objavla :) super je! sm se skor do solz nasmejala pri stojalu/fantu.
p.s. hočmo videt več tvojih outfitov!

Eva Gratia Plena pravi ...

Lida - edina blogerka ki tudi na bednih fotkah v ogledalu zgleda kot supermodel <3

L I D A pravi ...

i'm glad you like it :))) ah mal autoironije ne škodi:)

duckalicious pravi ...

it's awkward and embarassing, but everybody does it sometimes :D