Strani

23. feb. 2012

BRB?

Ravnokar sem polila po sebi in po naši mali kopalnici vzorček parfuma Chloe Intense in vonj je res-intenziven. In da, to je prva informacija, ki bi jo rada delila z virtualnim svetom po dveh mesecih. In čeprav sem v zadnjem času manj dejavna v blogerski sferi, se ne morem pripraviti do tega, da bi se vdala in zaprla blog (zaprla?zbrisala?). Okorna sem pri pisanju in priznati moram, da še sama ne vem, v katero smer naj se ta blog sploh razvija. Vseeno sem v kratkem času tudi s pomočjo objavljanja spoznala številne zanimive ljudi in še vedno vsak dan spremljam vse tiste, ki pridno ustvarjajo, pišejo, potujejo, tudi z malo zavisti, saj so nekateri v svojem ustvarjanju tako pristni in prav zaradi tega tudi tako privlačni. Le sama sem trenutno z mislimi in ustvarjalno energijo drugje, včasih je treba nekatere stvari zaključiti, preden se lahko gre naprej. S pričetkom pomladi bo najbrž vse lažje.
And then we'll see.

6 komentarjev:

Eva Gratia Plena pravi ...

Spoštovani,
z Odločbo o preprečevanju škode in izpostavljanja blogerjev žalosti in dolgočasju (ULRS 25/12)vam prepovedujemo ukinitev bloga. Svojo odločitev utemeljujemo z Lida radi te imamo in radi te beremo.

mwah

Hvala za razumevanje x

duckalicious pravi ...

mah, to so te faze ... sej jih mamo vsi, jst sm bla že parkrat na tem, da vse skenslam, ampak sem zdej vesela, da nisem. ne rabAš zapirat bloga, boš že sprot vidla, kaj bi rada z njim počela. jst sem bla vesela, ko sem vidla, da maš nov post =)

Anita Puksic pravi ...

Eva: Bolj kreativnega komentarja pa že dolgo nisem vidla :D

Lida, vztrajaj, ker te je fajn brat!

Fajn je, ko še kdo drug prizna, da spremlja bloge z zavistjo ;)

+Še sreča, da je bil samo vzorček ;)

Mir in ljubezen!

L I D A pravi ...

Punce, tako lepo je prebrati take pozitivne komentarje, kar toplo mi je pri srčku:)hvala:*

andreya pravi ...

when will you BRB? ;)
...čakamo nove poste ;)

Anonimni pravi ...

nice blog about home beauty!enjoy with the carpet cleaningin Melbourne an organization that provides full carpet cleaning services as this will help avoid staining & dirt from sticking to your carpet.