Strani

8. jan. 2010

Jeans part 1




Prva stvar, ki mi je prišla na misel, ko sem naletela na nekaj stylingov podobnih zgornjim, je bil Anthony. Se spomnete tiste scene iz SATC (mislim, da gre za zadnjo sezono), ko se Charlotte in njen prijatelj Anthony sprehajata in ga ona vpraša, če si lahko predstavlja karkoli hujšega, kot, da oslepiš in ne moreš gledati vseh lepot jesenske narave. In on odgovori: "Sure I can. Stone washed jeans with a matching jacket." (Upam, da mi ni treba poudariti, da Anthony pretirava?)

In potem sem na elle.com gledala njihov prispevek 60 seconds style z jeans srajco v glavni vlogi in se odločila, da je čas za malo modnega tveganja. In ker včasih vesolje resnično najde pot, sem jaz jeans srajco našla v mamini omari:)
p.s. O tem, kako sem tvegala pa naslednjič...


twenty8twelve, chloe (ss 2010) from style.com
photos from jak&jil
miroslava duma(from kitchy world in bitchy words)

Ni komentarjev: