Strani

18. jan. 2010

Everybody loves Diane



Očitno se moj internetni povezavi danes ne ljubi delati, zato moram pohiteti s pisanjem-mimogrede se lahko spet prekine(pa ravno danes, ko sem tako pridna in polna delavnega elana). Vem, da so vsi blogi in revije polni Diane-in ne brez razloga-le redkokdaj se zgodi, da ne bi bila med najlepše oblečenimi, poleg tega izžareva še nekaj več(za kar potrebuješ še kaj več kot samo dobrega stilista). In zgodi se, da nosi nekaj, kar bi jaz osebno na obešalniku spregledala-na njej pa izpade resnično fantastično(kot tista oblekica g. Karla, ki sem jo obkrožila-v njej me spominja na moderno keltsko princeso). Ali pa editorial v elle Italia(dicembre)-čisto vsaka stvar, ki jo nosi me spravlja ob pamet(in vse skupaj je tako elegantno/sexy/sofisticirano). Komaj čakam še kakšno rdečo preprogo!


www.graziellabrenno.wordpress.com
www.zimbio.com
www.fashionising.com
elle italia(dicembre)

Ni komentarjev: