Strani

18. sep. 2011

NEW SEASON LIKES


Ob včerajšnjem pospravljanju omare in umikanju poletnih cunjic(briga me, kakšno bo vreme, zame bo od danes naprej jesen), sem ugotovila, da NUJNO rabim:
lepo svileno srajčko v petrolej ali podobni živi kraljevski barvi; sive klasične hlače(že ogledane v Max Mari), ker gredo na prej omenjeno srajčko, vse roza stvari v moji omari in bodo zdržale nekaj sezon; nov pulover, ki ne pika in gre na prej omenjeno kombinacijo in še sto drugih; novo enostavno krojeno obleko v nevtralnem odtenku, ker jo oblečeš na temne nogavice in škornje in je sploh najmanj komplicirano jesensko-zimsko oblačilo; črne gležnarje na vezalke, ker so praktični, pašejo na vse zgoraj našteto, pa še letos so in. Sicer ne vem, kako si bom z vsemi tekočimi stroški vse to privoščila, bom pa vsaj pripravljena, če zadanem na lotu. In če zadanem na lotu, si bom privoščila še kaj, česar ne rabim(glej spodaj), je pa lepo.
Mogoče nisem najbolj izvirna, sem se pa navadila kupovati stvari, ki zdržijo nekaj sezon, ki se z nakitom in dodatki predrugačijo in ustrezajo mojemu dokaj klasičnemu slogu.*

*klasičen slog je sicer zelo širok pojem in to ne pomeni, da se oblačim v kostime, vendar sem potrebovala nekaj let, da sem ugotovila, da pač nase ne morem spravit vseh trendov ene sezone; meni najbolj ustreza clean&simple. 

 zara;donna karan;marella;reiss;a.mcqueen;aubin wills;candela





1 komentar:

Marcelina pravi ...

Lida.... I need you. I have arrived to Ljubljana, and I realized that this city is full of students clubs. I would love to go out in a place surrounded by some nice people. You can add me on facebook : Marcelina Javorska

I used to run blog too, you can have a look at it under:

http://starofhopebymarcelina.blogspot.com