Strani

18. feb. 2011

LOVE KNOT














Čeprav so rože skoraj klišejsko darilo, jih v resnici še premalo podarjamo. Za mamin rojstni dan ponavadi pride k nam pride pomlad in od včeraj vsa hiša diši...
Prstanček na sliki v resnici ni v nobeni povezavi z rožami, vendar me je včeraj razveselilo, ko sem videla, da je skoraj dvanajstletni prstan, ki mi paše le še na mezinček, glavni akter čudovite znamke za nakit FINN(love knot collection), le da je bil moj prstan neprimerno cenejši. Somebody send me the earrings please.

3 komentarji:

Eva Gratia Plena pravi ...

o ful lepo! :*

Andrea pravi ...

Prav zadnjič sem mamo vprašala, zakaj za rojstni dan ne dobim več šopka rož.(Do pribl. 12. leta je bila to stalnica; dobila sem lep šopek, lepo obleko in lepe uhane.) In je rekla, da ne ve, ampak da ga bom pa letos zagotovo dobila. Komaj čakam:)

L I D A pravi ...

saj res da ne trajajo dolgo, sam se splača, ker je potem v stanovanju čisto druga energija:)