Strani

18. maj 2011

ERIK

 zara shirt
a.mcqueen trousers
dior shoes

Že nekajkrat se je zgodilo, da mi je zagrozil, da bo objavil fotke na mojem lastnem blogu, ki bodo pričale o tem, kako se v resnici oblačim. Ker sem doma resnično neblogersko oblečena, medtem, ko je on vedno kot iz škatlice. Zato sem zadnjič pred družinskim kosilom na hitro pograbila digitalca in parkrat škljocnila(upam, da mi ne bo zameril te objave:)).
Mimogrede, se vam ne zdi, da je na ulicah vedno več parov, ko je boljša modna polovica on in ne ona?

8 komentarjev:

Anita Puksic pravi ...

O, tak udobno je oblečen, ampak vseeno s stilom. Lepo.
Tvoj brat?

Če te kaj tolaži, sem jaz doma totalno neblogersko oblečena. In moja oblačila so polna flekov.

Drugač pa imate bolj modne moške verjetno samo v Ljubljani :D

Eva Gratia Plena pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Eva Gratia Plena pravi ...

Erik srcko moje...sej nevem kdo je lepsi, bratec al sestrica.
In upam da 'bolj fashionable' ni letelo na miss Jano, ker je hudo lepa, da njenih united nude cevljev sploh ne omenjam:)

Erik rtm:)

Eva Gratia Plena pravi ...

Btw, jaz sem doma oblecena kot da blogam o financah in setvenem koledarju.

Petra pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
L I D A pravi ...

@ eva :Joj ne, niti približno ni letelo na tale par, ker sta oba oh in sploh lušna in modna:)
@beba: ja, tole je moj brat:)

PLN by M pravi ...

Pa me res kolegi zadnje čase prav presenečajo...vsak s svojim individualnim stilom! :)

Mancina pravi ...

lajkam celoten outfit ful!! =))