Strani

1. feb. 2011

THE JOYS OF VIRTUAL SHOPPING/THE 365 PROJECT

Oh, radosti internetnega shoppinga...Prvi preizkus sem opravila pozno, šele pred nekaj meseci, ko nisem več zdržala in sem prekinila shopping abstinenco z nakupom torbe na asos.com. Od takrat se mi pod zaznamki pridno nabirajo naslovi in zdaj jih je dovolj, da lahko zapravim popoldan ob vzdihovanju-čeprav imam še vedno rada sprehod po določenih nakupovalnih ulicah, ki se konča s kavo in vrečko ob nogah, v katero vsake toliko navdušeno poškiliš.
In potem sem, pri vsem, kar ponuja internetno vesolje, odkrila wishpot.com. In zdaj ni treba nabirati slikic v mapi zaželjeno in zaznamkov, ki te popeljejo do torbice, ki si jo bom (mogoče) kupila čez nekaj mesecev na razprodaji. V zgornjem levem kotu se mi od včeraj sveti zeleni gumbek, na katerega pritisnem vsakič, ko najdem tisto stvar in seznam se mi samodejno ustvarja na mojem uporabniškem računu. Saj vem, še več gesel in prijavljanja ampak dejansko se mi zdi to fajn ideja. Zabavno. Na njihovi strani si lahko ustvariš vse vrste seznamov-gre za virtualno knjigo želja. Poskusite. Včasih se počutiš fajn že samo s tem, da si predstavljaš, kaj bi si lahko kupil.

In s čim si bom nekaj dejansko privoščila? Pri vsej tej recesiji si je težko privoščiti kaj posebnega in ob vsem ne imeti slabe vesti. Zato sem s prvim januarjem začela z mini projektom enevronadan, s katerim bom decembra imela (vsaj) 365 evrov več na računu. In potem si bom brez slabe vesti in razlaganja nekaj kupila. Samo za dušo, nekaj, česar ne rabim, ampak si želim. 32 evrov zaenkrat mogoče zveni osamljeno, pa kaj, kar naj čakajo tam, na računu. Kdo ve, za kaj mi bodo konec leta prišli prav:)
tečaj francoščine na inštitutu charles nodier(360/420 e); ge' kartell viseča luč za mojo spalnico(prib. 350 e); 
d. delettrez prstan secret hands(400 e na luisaviaroma.com);miu miu salonarji (360 e na net-a-porter.com), mulberry denarnica(300 e na mywardrobe.com)


2 komentarja:

Katja pravi ...

evro na dan, ful dobra ideja!

L I D A pravi ...

simple, sam pride kar prav :)