Strani

11. dec. 2009

Daydreaming




My weekend in Florence has turned into a week, but now I'm back, a bit sad beacuse I had a fantastic time...I will post some photos later, today I wanted to make a list of gifts, a list that is a bit optimistic, but hey, why not aim high:) And since I'm redecorating my room, my search has gone beyond clothes/accessories; don't you just love those Cindy lamps(can't decide on the colour, though). 
In reality, I'm easy to please, a body lotion or a fashion magazine, or a panna cotta will do just fine:)


Moj vikend v Firencah se je podaljšal v teden, no, spet sem doma, nekoliko žalostna, ker sem se imela res fantastično...Nameravam objaviti nekaj slik, danes sem hotela objaviti moj seznam daril, nekoliko optimističen, ampak kaj, zakaj ne bi merili visoko:) Trenutno prenavljam spalnico, tako da oprezam za ustreznimi dodatki, naletela sem na nočno lučko Cindy, ki je tudi glede na ceno dokaj ugodna (nikakor ne morem izbrati prave barve). 
V resnici sem precej nezahtevna kar se daril tiče, losjon za telo, revija ali panna cotta, z vsem sem zadovoljna:)

Ni komentarjev: