Strani

7. mar. 2011

MARCH

photo: Muscovites Sky(in Gvant store)
wearing: levi's jeans, hookipa shoes, patrizia pepe belt, h&m vest and amisu tunic

V soboto sem bila labod. Pravzaprav sem si želela biti labod, vendar nisem znala spraviti nase kostuma. Zato sem se spomnila na aktualno black swan sceno in si hotela narediti vsaj primeren make-up, ki bi spominjal na laboda in kot naročeno so me v roke sprejele dve super make-up artistki(hvala Petri in Sabini), ki sta sminkali v Sta-ju, tako da je bil večer rešen. Bila sem v črno oblečena Natalie Portman brez tutuja z improviziranim belim perjem na hrbtu. Po nekaj pijačah in sto zamenjanih lokalih sem prišla domov utrujena, a zelo dobre volje. Naslednji dan sem dobila telefonski klic od moje skesane sestrične(kostum je bil njen), ki mi je povedala, da mi je pozabila prinesti en ključni del (kostuma). Hja no :) Še vedno mi ostane pustni torek.
Vintage Vikend je bil velik uspeh in ker je moj fotoaparat ostal priključen na računalnik in je bil posledično brez baterije, si boste lepe fotke ogledali pri Evi ali na številnih drugih blogih(ob tej priložnosti bi se zahvalila vsem obiskovalcem in blogerjem za obisk, pa seveda ekipi VV, Mateju in Jaki). Hvala!

2 komentarja:

K pravi ...

ma kok si lušna! :)

L I D A pravi ...

o najlepša hvala katja ;)