Strani

13. mar. 2011

LIKES

- DIY project:(čeprav se le redko spravim do tega, da bi si zaposlila roke na tak način, mi je ta zapestnica res všeč in vse skupaj deluje enostavno)-videno na This is glamorous. 
- Eleganca ježa(končno me je našla) pisateljice Muriel Barbery.
- Za spomladansko inspiracijo- blog The best part.
- Konec tednov mode; še stokrat si bom pogledala vse Tommyeve fotografije modne horde.
- The Selby(glej fotografijo/photo from the selby.com)
- Gledanje risank s triletno sosedo. Vedno zabavno. 
- Načrtovanje prvega pravega shoppinga po mesecih suše. Poudarek na načrtovanje, saj si ne želim, da bi me popolnoma zaneslo v kakršnokoli pretiravanje.

2 komentarja:

Eva Gratia Plena pravi ...

ti, ti...<3

Anita Puksic pravi ...

Res dober DIY tista zapestnica.

Tagala sem te za '7 things about me' nagradico, upam, da boš napisala (:


Mir in ljubezen!