Strani

7. apr. 2009

Saturday night



Ni bolj primernega večera, kot je sobotni, za peljati ven novo oblekico, pa čeprav gre le za preprosto druženje s prijatelji. Odločila sem se, da se ne bom več ukvarjala s tem, kaj naj nosim za določene priložnosti, saj drugače vse razen jeansa, visi v omari.

Ti čevlji so bili zadetek v polno. Že sredi zime sem jih hodila gledat v izložbo ene najboljših trgovin s čevlji v Firencah in očitno so mi bili usojeni, kajti po dvakratnem znižanju sem jih z vzdihom čiste sreče našla v nekem drugem butiku. Še vedno so imeli svojo ceno, vendar se je splačalo, saj jih nosim pogosto in kljub visoki peti v njih zdržim tudi do jutra.



dress: Mango, shoes: Guess, blazer: Max & co.

2 komentarja:

EM pravi ...

Gorgeous!!!
Oblekico si pa tako dobro opisala, tocno tako sem si jo predstavljala! lupcka x

drsalka™ pravi ...

wow ej ful mas lepe noge! :)))
pelji tudi sebe veckrat ven z oblekico! :) aka show them leggies! :)