Strani

1. dec. 2010

PIRELLI 2011

No, pa je minil. November. Po tistem, ko sem določene stvari spustila iz rok, se je vse skupaj odvrtelo z veliko hitrostjo-skoraj mesec dni nerazmišljanja, novih dogodkov, znova obujenega socialnega življenja, nekaj smeha, nekaj solz. In sem spet doma(v trenirki, a z malo make-up-a in parfuma, čisto malo, zase). Za ravnovesje; prej malo kaosa, zdaj spet malo miru, dokler se v drugi polovici decembra (mogoče) vse skupaj ne ponovi. Spet je treba najti rutino za računalnikom, premisliti o tem, kaj bo Dedek Mraz prinesel vsem, ki so bili letos pridni in (predvsem) potrpežljivi, hkrati pa je to najbolj idealen čas za branje in sanjarjenje. Prave knjige vedno pridejo ob pravem času. Tako sem v eni sapi prebrala Trinajsto zgodbo in včeraj pozno zvečer, priznam, skoraj z nezanimanjem odprla Coco Dias ali Zlata vrata Brine Svit. In prebrala do polovice, konec me čaka danes zvečer.
In ker sem zlato in podobno že omenjala, je ravno pravi dan za objavo nekaj fotografij iz zakulisja snemanja novega Pirellijevega koledarja. Tokrat skoza objektiv kuka sam Karl, in meni je vse skupaj zelo všeč-mitologija spada k romantični duši, kot sem sama:)





Med modeli najdemo tudi Dario W., Heidi Mount, Laro Stone, Isabeli Fontana, igralko Julianne Moore, Natasho Poly, eden od fantov je Baptiste Giabiconi, zelo priljubljen Karlov model.
G. Lagerfeld o koledarju pravi: " The Pirelli Calendar is a myth, a tribute to the woman..." in o kraju snemanja, svojem pariškem studiu; " My studio’s aseptic: it’s all work, and that’s it. There’s nothing shady about it. What I love about the Greek myths is they don’t need fishnet stockings and lace to arouse themselves: it’s just carnal, with no frills. High heel shoes and suspender belts…Helmut Newton’s done all that better than me."
Z veseljem bi ga obesila na zid. Koledar, ne Karla. 



from style. it, fashionising.com, alafoto.com

Ni komentarjev: