Strani

11. nov. 2009

Wedding of the year



pure beauty-the bride

platinum single loop ring

V tem trenutku sem tako daleč od poroke, kot je le mogoče, zato ne vem, od kod mi razmišljanje o zaročnih prstanih...:) In čeprav se imam za romantično, nikoli, ampak res nikoli nisem v mislih načrtovala svoje poroke(zelo rada pa se jih udeležujem). Potem sem na strani Temple St. Clair zagledala zgornji prstan in se stopila-čudovit je(in nesramno drag).

Mogoče bo pa kakšnemu naključnemu moškemu obiskovalcu te strani pomagal pri izbiri:)
Potem sem se spomnila na aprilsko poroke para, ki je bila še bolj posebna zato, ker sta oba, ženin in nevesta, dva izmed mojih najbojših prijateljev. Poroka je bila sanjska, vse je šlo kot po maslu. Tudi ko je prišla pome moja sestrična in sva ugotovile, da sva praktično oblečeni v iste barve...

Ni komentarjev: